"Saxat från Aftonbladets " Englandskrönika London Calling med Peter Wennman "
Oasis brorsan Liam Gallagher betedde sig som den odåga han är när han såg sitt Manchester City på White Hart Lane i Lördags. Satt på gräddhyllan men började naturligtvis tjafsa och bråka med Spurs fansen på läktaren under honom. När City kvitterade uppträdde han så hånfullt och provocerande att att vakter fick tillkallas för att lugna ner honom. När så Robbie Keane gjorde 2 - 1 för Tottenham fick hemmafansen sista ordet och vände sig mot Liam:
-Sputnik-: Måste säga att man får en väldigt bra bild av Potter, klok och säger bra saker.
Förståeligt att han inte kan trolla hur mycket som helst på denna korta tid han varit förbundskapten, men ändå sån skillnad mot hur det såg ut ... | Läs mer
scim:
"Saxat från Aftonbladets " Englandskrönika London Calling med Peter Wennman "
Oasis brorsan Liam Gallagher betedde sig som den odåga han är när han såg sitt Manchester City på White Hart Lane i Lördags. Satt på gräddhyllan men började naturligtvis tjafsa och bråka med Spurs fansen på läktaren under honom. När City kvitterade uppträdde han så hånfullt och provocerande att att vakter fick tillkallas för att lugna ner honom. När så Robbie Keane gjorde 2 - 1 för Tottenham fick hemmafansen sista ordet och vände sig mot Liam:
- You`re not singing anymore !!