Angående Rolaldo har jag ingen aning. Vill han stanna så är det riktigt bra för oss, vill han dra och man får ca 950 Miljoner för honom så sälj och köp in en spelare som vill spela för United, där skulle t.ex. Ribery passa bra in.
Angående Tevez så visst han är bra, men för Uniteds del så har man redan en liknande spelare i Rooney. Dessutom är ju inte Tevez någon riktig målskytt utan mer en hårdjobbare känns det som. Kollar man hans stats så ser man
West Ham: 26 matcher 7 mål United: 63 matcher 19mål i ligan, 98 matcher 34 mål totalt, visst många har varit ihnopp men han har ändå spelat mer minuter än Berbatov och Rooney totalt i år tror jag.
En annan nackdel med Tevez är ju att han gång på gång sagt att han vill återvända till Boca medan han är på topp, trots att han är ung så har han kanske inte mer än 4år kvar i Europa, så det är troligen en investering man inte kommer få några pengar tillbaka på.
Ja, det var ett uselt kval, men vi var ändå värda den väg vi gick till VM på sportsliga grunder. Det beror på segern i Nations League-gruppen 2024 som gjorde att vi förtjänade playoffmatcherna och de chanserna tog vi ju ... | Läs mer
Angående Rolaldo har jag ingen aning. Vill han stanna så är det riktigt bra för oss, vill han dra och man får ca 950 Miljoner för honom så sälj och köp in en spelare som vill spela för United, där skulle t.ex. Ribery passa bra in.
Angående Tevez så visst han är bra, men för Uniteds del så har man redan en liknande spelare i Rooney. Dessutom är ju inte Tevez någon riktig målskytt utan mer en hårdjobbare känns det som. Kollar man hans stats så ser man
West Ham: 26 matcher 7 mål
United: 63 matcher 19mål i ligan, 98 matcher 34 mål totalt, visst många har varit ihnopp men han har ändå spelat mer minuter än Berbatov och Rooney totalt i år tror jag.
En annan nackdel med Tevez är ju att han gång på gång sagt att han vill återvända till Boca medan han är på topp, trots att han är ung så har han kanske inte mer än 4år kvar i Europa, så det är troligen en investering man inte kommer få några pengar tillbaka på.