Fotboll

Grupper · 17590 inlägg · 45 ämnen

Inlägg: 1162352

Sv: Champions League
mattias - 74: Nej, verkligen sämst när det gäller, frånsett inledningen då man mycket väl kunnat gjort första målet. Utdelning där och matchen hade förstås fått ett annat utseende. När Barcelona fick utdelning så tidigt verkade det som om Uniteds spel låste sig fullständigt. Spelarna blev passiva och väldigt tafatta.

Barcelonas första halvlek förstås en ren njutning att skåda. Lionel Messi, på det sätt han kontrollerade Barcas offensiva spel i första halvlek. På en mästares vis fick han till slut utdelning och nicken som leder till 2-0 är förstås ett mästerverk. Som matchen gestaltade sig var det närmast en förnedring som Man U bjöds på. Det gjorde inte mig nåt att man förmodligen gjorde sin sämsta match då det gällde som allra mest!

Sv: Fotbolls VM 2026
mattias - 74:

Ja, det var ett uselt kval, men vi var ändå värda den väg vi gick till VM på sportsliga grunder. Det beror på segern i Nations League-gruppen 2024 som gjorde att vi förtjänade playoffmatcherna och de chanserna tog vi ju ... | Läs mer
Sidan sköts av: Forumledarna