mattias - 74: Han hade redan kontrakt till 2013 och nu lade man till ett optionsår. Var det så viktigt, tycker du?
+ 1
sylf:
Verkar som om City förhandlar med Barry ! Skulle kännas surt om City norpade honom framför ögonen på Benitez
T T:
Visste faktiskt inte det. Då spelar det ju mindre roll. Trodde han hade kontrakt bara över detta året eller nästa. Måste säga att jag skäms över att inte vetat om det..