Fotboll

Grupper · 17543 inlägg · 45 ämnen

Inlägg: 1165887

Sv: La Liga
HF: Allt det du nämner är det ju floppvarning på. Utskåpade av Barca, styrelser som får hybris, staden betalar köpgalningarnas skulder. Knackigt spel i stora delar av säsongen. Att man åkte ut i åttondelen i CL är väl den minsta floppen, där mötte man ett LAG!

Sv: Fotbolls VM 2026
Rip Kirby: Messi hade nog fått straff där.
Sidan sköts av: Forumledarna