Fotboll

Grupper · 17543 inlägg · 45 ämnen

Inlägg: 1165922

Sv: La Liga

Bissett19:

Skrev alrig flopp, skrev att de inte vann så mycket som de borde men i ligan gick det ju hyfsat :) men Europaspelet var väl lite si så där.  Hur som helst så hoppas jag verkligen Real floppar.


Svarskommentarer

Sv: La Liga
Blir intressant i Cupen 1:2 . Ibra och messi är inte med..
Så en 1a ska det väl kunna bli

Sv: Fotbolls VM 2026
Rip Kirby: Messi hade nog fått straff där.
Sidan sköts av: Forumledarna