JimmyH: Vem är det som är överraskad? Jag trodde f.ö. att vitsen med ett diskussionsforum var att bolla åsikter med varandra, jag ser ingen anledning till att någon ska bli upprörd över det.
Inlägg: 1166838
Svarskommentarer
Sv: Premier League
scim:
Jag blir inte upprörd jag bara förstår inte varför jag skall förklara när jag redan en gång skrivit vad jag tycker.