Fotboll

Grupper · 17543 inlägg · 45 ämnen

Inlägg: 1166864

Sv: Premier League
scim: Jag har läst den, och jag ser ingen motsättning i detta. Jag förstår dessutom MOs klubbyte. Men jag förstår absolut och försvarar pool anhängarnas besvikelse också. Jag ser ingen motsättning i detta, för de är på olika platser i systemet.
Supportrarna ska försvara sin klubb, i vått och torrt, och gärna hata sina rivaler 24/7. Och då är det svårt att se sin gamla hjälte gå till dem.

MO(i detta fall) Är på ett annat ställe i systemet, han har bara sig själv att försvara. Han var ju naturligtvis medveten om hur detta skulle framstå, och att hans gloria skulle gå upp i rök i liverpool. Men ändå tog han detta beslut.

Och så ska det vara, rollerna i systemet är uppfyllda. Jag kritiserar inte någon av parterna, jag förstår dem båda.

Svarskommentarer


Sv: Fotbolls VM 2026
Rip Kirby: Messi hade nog fått straff där.
Sidan sköts av: Forumledarna