Fotboll

Grupper · 17543 inlägg · 45 ämnen

Inlägg: 1168050

Sv: La Liga
Uno Gordon: Blåvitt håller jag med om, sen älskade jag Man U när jag var liten. :)
Men Barca är nr 1 för mig i världen när det gäller fotboll o i Sverige är det faktiskt BlåVitt efterom jag bodde därnere när jag var yngre o såg BlåVitt spöa PSV med Romario i Champions League med 3-0 hemma bla.

Sv: Fotbolls VM 2026
Rip Kirby: Messi hade nog fått straff där.
Sidan sköts av: Forumledarna