mattias - 74: jo, det är en match som Arsenal ska vinna. Men det blir ingen enkel historia, framför allt bortamatchen kan bli riktigt tuff.
Inlägg: 1169151
Svarskommentarer
Sv: Champions League
...och i dag har vi i vår serie "Näää, intä ä' väl ja' bittär intä, nääädå" har vi nu kommit till denna Celtic-supporter:
www.svenskafans.com/europa/artikel.asp?id=310134
www.svenskafans.com/europa/artikel.asp?id=310134