Fotboll

Grupper · 17500 inlägg · 45 ämnen

Inlägg: 1169291

Sv: Allsvenskan
1-0 till Bajen på Råsunda, och tv-kommentatorer kan fortfarande inte handsregeln. Det var en jävla massa tjat om en boll som träffade Igor Armas på armen, men det var oavsiktligt, armen hålls i en naturlig position och skottet kommer från ca en halvmeter. Inte straff i dag, inte i går och inte i morgon.

Dessutom, trots att det var i alla fall två säsonger sedan man ändrade regeln, tror fortfarande nästan alla kommentatorer att man är avstängd efter fem gula kort. Det är tre, sex, nio osv som gäller, inget annat.

Sv: Fotbolls VM 2026
Bengt Ramen:

Ettorna möter väl de bäst rankade treorna så nog tror jag Brasilien kan få möta Sverige om vi blir 3a i gruppen

Eller hur fan ligger det till ;)

Haha
Sidan sköts av: Forumledarna