Fotboll

Grupper · 17500 inlägg · 45 ämnen

Inlägg: 1169325

Sv: Allsvenskan
LL: nä och sen tror jag att Djugården skulle må bra av att spela i Superettan ett år. Och rensa lite bland egna leden också som sagt det har varit väldigt omtumlande år för Djugården i år. Så nog tror jag att det skulle va bra för dom att spela i superetan ett år och börja om från 0 igen. Synd bara då att Stockholm mister ett derby. Men det var visst mer Publik på BP-AIK igår än det var på Djugården-Bajen idag kan det ha att göra med tabellplacereing i tabellen tro.

Svarskommentarer

Sv: Allsvenskan
ante08:

DIF-HIF att:15774
AIK-BP att:13516

Sv: Fotbolls VM 2026
Bengt Ramen:

Ettorna möter väl de bäst rankade treorna så nog tror jag Brasilien kan få möta Sverige om vi blir 3a i gruppen

Eller hur fan ligger det till ;)

Haha
Sidan sköts av: Forumledarna