Ser inget problem i att City har så pass många anfallare av klass. Snarare är det en fördel eftersom Hughes kan variera mellan 4-4-2, 4-4-1-1. 4-3-3, beroende på match och hur matchbilden ser ut.
Citys utmaning i år kommer vara att få in de nya spelarna i laget så snabbt som möjligt, samt att förbättra sitt bortaspel. Får dom ordning på bortaspelet kommer dom säkert ligga topp 6.
-Sputnik-: Måste säga att man får en väldigt bra bild av Potter, klok och säger bra saker.
Förståeligt att han inte kan trolla hur mycket som helst på denna korta tid han varit förbundskapten, men ändå sån skillnad mot hur det såg ut ... | Läs mer
Ser inget problem i att City har så pass många anfallare av klass. Snarare är det en fördel eftersom Hughes kan variera mellan 4-4-2, 4-4-1-1. 4-3-3, beroende på match och hur matchbilden ser ut.
Citys utmaning i år kommer vara att få in de nya spelarna i laget så snabbt som möjligt, samt att förbättra sitt bortaspel. Får dom ordning på bortaspelet kommer dom säkert ligga topp 6.