Rytter: Jag tycker faktiskt att Lescott är en rätt överskattad spelare, defensivt har han mycket kvar att lära.
Priset är givetvis en fantasisumma men det spelar ju inte så stor roll med de nuvarande ägarna som till skillnad från andra klubbar trots allt köper för egna pengar.
-Sputnik-: Jag lyssnade på nån brittisk podcast och där tycker de att Sverige gjorde en bra match och skyllde det mesta på Hien. Vi får se men jag tror på ett tightare lag som inte är 60 meter långt denna gång. Sen måste ju Bergvall ... | Läs mer
Priset är givetvis en fantasisumma men det spelar ju inte så stor roll med de nuvarande ägarna som till skillnad från andra klubbar trots allt köper för egna pengar.