Starkt av Villa att leda med 2-0 i halvtid på Anfield.
Tycker Villa har spelat riktigt smart. Liverpool har mer boll men Villa lyckas med att skärma av Gerrard och Torres så dessa inte kommer med i spelet riktigt, och då är Liverpool inte alls lika farliga längre.
-Sputnik-: Jag lyssnade på nån brittisk podcast och där tycker de att Sverige gjorde en bra match och skyllde det mesta på Hien. Vi får se men jag tror på ett tightare lag som inte är 60 meter långt denna gång. Sen måste ju Bergvall ... | Läs mer
Tycker Villa har spelat riktigt smart. Liverpool har mer boll men Villa lyckas med att skärma av Gerrard och Torres så dessa inte kommer med i spelet riktigt, och då är Liverpool inte alls lika farliga längre.