Random: jo det var det ju ju tror att Arsenal kan gå långt i CL om dom fortsätter att spela på samma sätt som dom gjort så här långt av säsongen.
Inlägg: 1172293
Svarskommentarer
Sv: Champions League
ante08: Det tror jag också. Synd att inte Spurs får vara med i CL för dom är oslagbara just nu.