Fotboll

Grupper · 17507 inlägg · 45 ämnen

Inlägg: 1172510

Sv: FA-cupen/Ligacupen
Poffa:

Jag gissade bara att city skulle ställa över en del spelare eftersom många lag brukar göra det i ligacupen men av det jag såg av matchen så var ju inte city så överlägsna men naturligtvis var det rättvist med en seger.

Svarskommentarer

Sv: FA-cupen/Ligacupen
mattias - 74: Det brukar i regel gälla lag med tunna trupper eller lag som även spelar europacuperna. City har en bred trupp, är i behov att spela ihop laget och dessutom hyffsat intresserade av att gå långt i cuperna.

Sv: Superettan
mattias - 74: 18 mål i VM totalt och 5 i detta på två matcher!!
Vilken spelare.
Sidan sköts av: Forumledarna