mattias - 74: Just jaget före laget tror jag är borta nu när han är i Barca. Det funkar inte där o dessutom behöver han inte bevisa nåt där, alla vet vem han är o vad han kan. I Inter skulle han göra allt själv, det var uppbyggt så, men i Barca kan han slappna av eftersom dom spelare o spelet dom har är magnifikt. Som sagt det syns nu när han söker passningar när han tidigare i Inter gick på avslut.
Ja, det var ett uselt kval, men vi var ändå värda den väg vi gick till VM på sportsliga grunder. Det beror på segern i Nations League-gruppen 2024 som gjorde att vi förtjänade playoffmatcherna och de chanserna tog vi ju ... | Läs mer
Det funkar inte där o dessutom behöver han inte bevisa nåt där, alla vet vem han är o vad han kan.
I Inter skulle han göra allt själv, det var uppbyggt så, men i Barca kan han slappna av eftersom dom spelare o spelet dom har är magnifikt.
Som sagt det syns nu när han söker passningar när han tidigare i Inter gick på avslut.