Fotboll

Grupper · 17514 inlägg · 45 ämnen

Inlägg: 1174120

Sv: Damfotboll

Dream Team: De flesta talar inte om fiasko, de flesta vekrar äntligen ha insett att "spel med liten läderkula" är en parodi på vad vi i vanliga fall kallar fotboll. Jag väntar bara på att kvällsdrakarna ska sluta vara så förbannat PK i det här fallet.

Aftonbladet vågar anklaga Israel för att mörda och stjäla organ, men man vågar inte skriva att det som kallas damfotboll i själva verket är en parodi. Detta damlandslag får tveklöst stryk av vilket mediokert utvecklingslag som helst.


Svarskommentarer

Sv: Damfotboll
Poffa: ...och Anja Pärson hade fått styrk av vilken herrjunior som helst. Och Jelena Isinbajeva hade inte ens kvalat in till herr-SM i stav. Du kan aldrig jämföra damfotboll mot herrfotboll mer än du kan jämföra herrar och damer i friidrott.

Jag tycker att damfotboll för det mesta är stentrist att se. Men ska de inte få spela för det? Gör som jag om du tycker det är så trist - ge fan i att titta på det och hoppa över artiklarna om dem. Det är faktiskt inte svårare än så att slippa bli upprörd :-)

Sv: Damfotboll
Poffa: Håller med till 100%.

Sv: Superettan
mattias - 74: 18 mål i VM totalt och 5 i detta på två matcher!!
Vilken spelare.
Sidan sköts av: Forumledarna