mattias - 74: Som jag säger: försvarandet av spelarna beror till stor del på Lagerbäcks personlighet och sätt. Det är nog en envis fan som ogillar personer som han anser vara okunniga i det dom talar om, i det här fallet fotboll. Men det är inte bara Lagerbäck som brukar häckla dom han inte gillar. Noterade häromdan att Zlatan vid en presskonferens fick syn på Aftonbladets Robert Laul, en av alla självpåtagna besserwissrar som tror att han är expert på fotboll. Zlatan höll upp mitt i en mening när han fick syn på Laul, stirrade denne i ögonen och utbrast: "Fy fan vad ful du är" Noterbart är att Laul tydligen just hade börja anlägga skägg... :-)
-Sputnik-: Måste säga att man får en väldigt bra bild av Potter, klok och säger bra saker.
Förståeligt att han inte kan trolla hur mycket som helst på denna korta tid han varit förbundskapten, men ändå sån skillnad mot hur det såg ut ... | Läs mer
Men det är inte bara Lagerbäck som brukar häckla dom han inte gillar.
Noterade häromdan att Zlatan vid en presskonferens fick syn på Aftonbladets Robert Laul, en av alla självpåtagna besserwissrar som tror att han är expert på fotboll.
Zlatan höll upp mitt i en mening när han fick syn på Laul, stirrade denne i ögonen och utbrast:
"Fy fan vad ful du är"
Noterbart är att Laul tydligen just hade börja anlägga skägg...
:-)