Poffa: Tja, har man blivit utbuad i 80 minuter så är det en naturlig reaktion. Jag tycker inte sparken i ansiktet ser medveten ut, däremot så ser man ju att han gör ett försök att stämpla RvP direkt efter. Inte snyggt och förmodligen några matchers avstängning att vänta.
Nåväl, en grym jävla match, var helt säker på att det var kört vid 1-1.
-Sputnik-: Måste säga att man får en väldigt bra bild av Potter, klok och säger bra saker.
Förståeligt att han inte kan trolla hur mycket som helst på denna korta tid han varit förbundskapten, men ändå sån skillnad mot hur det såg ut ... | Läs mer
Nåväl, en grym jävla match, var helt säker på att det var kört vid 1-1.