Poffa: Jag skiter fullständigt i vad Lagerbäck sagt. Och vad spelar det egentligen för roll om han nu sagt ngt som inte riktigt stämmer? Jag blir mest full i skratt över alla upprörda gråtande ilskna fans som projicerar sin besvikelse och ilska på just detta uttalande. Kan ni tänka er: här har Expressens experter hela tiden lovat en vinst, frågan är bara med hur många mål. Och så vinner vi bara med 1-0. Och till på köpet spelar vi knackigt som fan. Inte ett ord om motståndet. Komiskt så det förslår.. Läs Cronemans krönika (se länk) Den är klockren...
-Sputnik-: Måste säga att man får en väldigt bra bild av Potter, klok och säger bra saker.
Förståeligt att han inte kan trolla hur mycket som helst på denna korta tid han varit förbundskapten, men ändå sån skillnad mot hur det såg ut ... | Läs mer
Och vad spelar det egentligen för roll om han nu sagt ngt som inte riktigt stämmer?
Jag blir mest full i skratt över alla upprörda gråtande ilskna fans som projicerar sin besvikelse och ilska på just detta uttalande.
Kan ni tänka er: här har Expressens experter hela tiden lovat en vinst, frågan är bara med hur många mål.
Och så vinner vi bara med 1-0.
Och till på köpet spelar vi knackigt som fan.
Inte ett ord om motståndet.
Komiskt så det förslår..
Läs Cronemans krönika (se länk)
Den är klockren...