LL: Vet inte om jag riktigt kan hålla med när du påstår att det varit svårare att ta sig till VM och EM på Labans tid eller tidigare. Minns att vi blev lottade ihop med både Norge och Schweiz under flera VM-kval, och då var dom inga större fotbollsnationer direkt (heller)
-Sputnik-: Måste säga att man får en väldigt bra bild av Potter, klok och säger bra saker.
Förståeligt att han inte kan trolla hur mycket som helst på denna korta tid han varit förbundskapten, men ändå sån skillnad mot hur det såg ut ... | Läs mer
Minns att vi blev lottade ihop med både Norge och Schweiz under flera VM-kval, och då var dom inga större fotbollsnationer direkt (heller)