Inlägg: 1175867
Svarskommentarer
Sv: VM-kval
IK Huge: Fan, Huge! Du är ju värre är Nikodemus Johansson i Hedebyborna! Säger varken JA! eller NEJ!. Mr Mainstream!
Lars Lagerbäck är lika tråkig som Per Olsson och hans nya sidekick Urban Hammar i Gefle IF FF FF FF. Spelmässigt: NEJ!. Resultatmässigt: OKAY!. Att klara skamgränsen: JA!. Att gå vidare i play-offs: NEJ!. Att spela underhållande: NEJ!.
Lars Lagerbäck är lika tråkig som Per Olsson och hans nya sidekick Urban Hammar i Gefle IF FF FF FF. Spelmässigt: NEJ!. Resultatmässigt: OKAY!. Att klara skamgränsen: JA!. Att gå vidare i play-offs: NEJ!. Att spela underhållande: NEJ!.
Fråga inte mig.
Vi diskuterar Lagerbäcks facit jämfört med tidigare kapteners diton, och inget annat.
Det var ngn som tyckte att tidigare landslag (-58 och -94) var bevis på att det fanns kaptener med bättre facit.
Vilket jag inte håller med om och även argumenterat för i ett tidigare inlägg.