Fotboll

Grupper · 17500 inlägg · 45 ämnen

Inlägg: 1176005

Sv: VM-kval
20 Lindgren: Du och många andra skulle må djävligt bra av att praktisera lite mainstreamtänk då och då.
Självpåtagna amatörtränare som är tvärsäkra på hur allt ska skötas och vilka som gör rätt eller fel ger jag inte mkt för.
Olsson spelar det spel hans ekonomi och framförallt trupp klarar av.
Svårare är det inte.
Om man sen tycker att det är tråkigt att titta på är en helt annan sak och har inte med saken att göra.
Att spela underhållande kan man unna sig när plånboken eller kassakistan är fullproppad.

Svarskommentarer

Sv: VM-kval
Jag tror det blir Henke och Zlatan på topp.....;)

Sv: Fotbolls VM 2026
Bengt Ramen:

Ettorna möter väl de bäst rankade treorna så nog tror jag Brasilien kan få möta Sverige om vi blir 3a i gruppen

Eller hur fan ligger det till ;)

Haha
Sidan sköts av: Forumledarna