Inlägg: 1176005
Svarskommentarer
Sv: VM-kval
Jag tror det blir Henke och Zlatan på topp.....;)
Länkar:
http://www.aftonbladet.se/sportbladet/fotbollsbladet/landslagsfotboll/landslaget/article5918068.ab
http://www.aftonbladet.se/sportbladet/fotbollsbladet/landslagsfotboll/landslaget/article5918068.ab
Självpåtagna amatörtränare som är tvärsäkra på hur allt ska skötas och vilka som gör rätt eller fel ger jag inte mkt för.
Olsson spelar det spel hans ekonomi och framförallt trupp klarar av.
Svårare är det inte.
Om man sen tycker att det är tråkigt att titta på är en helt annan sak och har inte med saken att göra.
Att spela underhållande kan man unna sig när plånboken eller kassakistan är fullproppad.