Fotboll

Grupper · 17587 inlägg · 45 ämnen

Inlägg: 1181113

Sv: Allsvenskan
Lumber Jack: Håller med dig till fullo.
Men nu är tydligen problemet löst iom att tillståndet har förnyats samtidigt som det gäller retroaktivt.
Så nu står Örebro (de som anmält GAIS) och media där med byxorna nere.
Kunde man inte ha gjort en riktigt research istf att (iaf i medias fall) bara vädra sensationsrubriker?
Hur svårt kan det ha varit att först kolla med Migrationsverket om vad som gäller när det handlar om att förnya ett arbetstillstån för en person som fortfarande är anställd av samma arbetsgivare?

Svarskommentarer


Sv: Fotbolls VM 2026
mattias - 74:

Ja, det var ett uselt kval, men vi var ändå värda den väg vi gick till VM på sportsliga grunder. Det beror på segern i Nations League-gruppen 2024 som gjorde att vi förtjänade playoffmatcherna och de chanserna tog vi ju ... | Läs mer
Sidan sköts av: Forumledarna