Random: Låt bli då. Själv kommer jag sitta bänkad och se matchen, oavsett startelva. Kombinationen Zlatan-Henke på topp är väl den enda som funkat riktigt bra på senare år och Henke och Mellberg är väl de av "de gamla" som verkligen förtjänar sin plats.
Ja, det var ett uselt kval, men vi var ändå värda den väg vi gick till VM på sportsliga grunder. Det beror på segern i Nations League-gruppen 2024 som gjorde att vi förtjänade playoffmatcherna och de chanserna tog vi ju ... | Läs mer
Random: Låt bli då. Själv kommer jag sitta bänkad och se matchen, oavsett startelva. Kombinationen Zlatan-Henke på topp är väl den enda som funkat riktigt bra på senare år och Henke och Mellberg är väl de av "de gamla" som verkligen förtjänar sin plats.