Fotboll

Grupper · 17585 inlägg · 45 ämnen

Inlägg: 1182660

Sv: Premier League
Frisco: "...och domaren på Arabstadion törs inte blåsa straff."

Tror inte att det har med det att göra, han såg nog helt enkelt inte det hela. Jag tyckte att det såg ut som en klockren brytning när jag såg det i realtid, det var inte förrän på reprisen jag såg att Vermalen tog benet före. Där hade vi lite tur, men å andra sidan skulle den situationen aldrig ha fått uppstå för Gallas skulle ha haft frispark ett par sekunder innan.

Vad gäller Chelsea-Liverpool så måste jag säga att Liverpool var oerhört bleka och Chelsea vann fullt rättvist. Liverpool såg totalt osammanhängande ut, och de verkade mest längta efter att matchen skulle ta slut. Att de förlorar matchen är en sak, men sättet de förlorar på tycker jag tyder på att LFC är ett lag som inte är i balans.

Sv: Fotbolls VM 2026
mattias - 74:

Ja, det var ett uselt kval, men vi var ändå värda den väg vi gick till VM på sportsliga grunder. Det beror på segern i Nations League-gruppen 2024 som gjorde att vi förtjänade playoffmatcherna och de chanserna tog vi ju ... | Läs mer
Sidan sköts av: Forumledarna