Fotboll

Grupper · 17513 inlägg · 45 ämnen

Inlägg: 1206681

Sv: Champions League

Bissett19:

Skall jag förtydliga!

"Liverpool är bara bättre på allt än kvällens motståndare"! Nöjd?


Svarskommentarer

Sv: Champions League
mattias - 74: Oj, vi gjorde tydligen mål. Sicken start! Nån som såg det? ;)

Sv: Champions League
mattias - 74:

Ja faktiskt,fick för mej att dem skulle möta Lyon,men det var ju galet av mej.

Debrecen borta borde ju Pool kunna lugga Ungrarna på ngn pinne;)

Sv: Superettan
mattias - 74: 18 mål i VM totalt och 5 i detta på två matcher!!
Vilken spelare.
Sidan sköts av: Forumledarna