mattias - 74: I avsaknad av Tevez tror jag föredettingarna vinner.
Inlägg: 1239363
Svarskommentarer
Sv: Premier League
scim:
trist 1:a halvlek. Walton dömer ju konstigt åt båda håll. Hur kan han få döm PL förresten han är över 50! Går inte gränsen för domare i PL vid 50?