Inlägg: 1240941
Svarskommentarer
Sv: FA-cupen/Ligacupen
Bissett19: Och rätt man får avgöra matchen. Rooney är för tillfället stekhet på alla sätt. Han är numer grym även på huvudet och har ingen svaghet längre. Ja, möjligtvis är han ingen frisparksläggare men i övrigt... Wow!
1-1 efter tolv minuter i en rolig matchupptakt.