Slog just på Barca-Valencia på Canal+ HD, och noterar att vaktmästaren måste ha varit rejält på kanelen när han ritade linjerna. Mittcirkeln är allt annat än en cirkel och mittlinjen ser ut att svaja betänkligt på sina håll. Halvmånen utanför ena straffområdet ser inte heller helt reglementsenlig ut.