Inlägg: 1250672
Svarskommentarer
Sv: Premier League
mattias - 74: Ja nu får det vara nog, det är i slutändan vi konsumenter som får betala notan, det som varit bra med canal+ är att man inte behöver haft typ en kanal för fotboll, en för hockey. Nä money talks.
sylf:
SUCK !