Fotboll

Grupper · 17500 inlägg · 45 ämnen

Inlägg: 1256771

Sv: FA-cupen/Ligacupen
T T: Ja, högst oväntat.

Svårt att veta vad det här innebär för fortsättningen i ligan för Tottenham. Nu har de ju bara ligan att fokusera på och är förmodligen rejält revanchsugna inför derbyt mot Arsenal på onsdag (om de nu behöver ytterligare tändvätska till den matchen), men samtidigt är det ju ett oerhört svagt formbesked att åka ut ur cupen mot skitlaget (pardon my French) Pompey!

Svarskommentarer

Sv: FA-cupen/Ligacupen

Vilken triumf för Avram Grant att ta laget till Wembley (igen) och mot Chelsea dessutom.

"We're going down with the Cup"


Sv: Fotbolls VM 2026
Bengt Ramen:

Ettorna möter väl de bäst rankade treorna så nog tror jag Brasilien kan få möta Sverige om vi blir 3a i gruppen

Eller hur fan ligger det till ;)

Haha
Sidan sköts av: Forumledarna