Fotboll

Grupper · 17500 inlägg · 45 ämnen

Inlägg: 1259092

Sv: Premier League

scim: ja, du slapp i alla fall se halva ditt lag sluta spela med tio minuter kvar. Fy satan vad förbannad jag var i går eftermiddag... (ja, det är ett I-landsproblem i kubik!) Som Arsenal spelar just nu kan jag inte på något tenda sätt se hur det ska kunna bli annat än City-seger på lördag.

Imponerande med Australiensarna, folk verkar inte låta flygproblemen hindra dem. I Arsenal Sweden är det en snubbe som på eget initiativ håller på att ragga ihop folk för att kunna köra en buss från Stockholm till London med avfärd på torsdag kväll, man blir fan i mig imponerad av folks förmåga att vägra låta strulet sabba för dem.


Sv: Fotbolls VM 2026
Bengt Ramen:

Ettorna möter väl de bäst rankade treorna så nog tror jag Brasilien kan få möta Sverige om vi blir 3a i gruppen

Eller hur fan ligger det till ;)

Haha
Sidan sköts av: Forumledarna