Fotboll

Grupper · 17500 inlägg · 45 ämnen

Inlägg: 1262500

Sv: Premier League
Poffa: Assenall och Shitty...är du fjorton år eller? Arsenal är f.ö. också ett rött lag, iaf du inte visste det.

Svarskommentarer

Sv: Premier League

scim: Näe, det hade jag ingen aning om.

Tänk förresten att du tog så illa upp av de två smeknamnen, helt plötsligt. Assenall, Manure och Shitty med flera har ju varit vardagsmat länge.

Jag är för övrigt ganska övertygad om att det blir dessa två lag som gör upp nästa år, igen. City, Pool, Arsenal, Hot Spurs, Villa m fl får slåss där bakom.


Sv: Fotbolls VM 2026
Bengt Ramen:

Ettorna möter väl de bäst rankade treorna så nog tror jag Brasilien kan få möta Sverige om vi blir 3a i gruppen

Eller hur fan ligger det till ;)

Haha
Sidan sköts av: Forumledarna