Hälge: Äntligen? Har du missat Argentina - Sydkorea, Tyskland - Serbien, Mexiko - Frankrike och USA - Slovenien? Tycker det varit bra spel i nästan samtliga matcher i andra omgången. Förutom dyngEngland då.
Frella: Nej, jag har inte missat dessa matcher. Jag håller också med om att de matcherna var bra, men överlag tycker jag att det har varit rätt tråkig fotboll.
Ja, det var ett uselt kval, men vi var ändå värda den väg vi gick till VM på sportsliga grunder. Det beror på segern i Nations League-gruppen 2024 som gjorde att vi förtjänade playoffmatcherna och de chanserna tog vi ju ... | Läs mer