Anelka hemskickad. Han skall ha sagt nånting i stil med " din smutsiga lilla horunge " till Domenech.. Bra jobbat. Att han sedan inte vill be om ursäkt är ju bara ännu värre. Rooney är iaf så pass mycket man att han kan be om ursäkt för det han sa om fansen.
Ikväll får vi se om Svennis afrikaner kan rubba brassarna.
Ja, det var ett uselt kval, men vi var ändå värda den väg vi gick till VM på sportsliga grunder. Det beror på segern i Nations League-gruppen 2024 som gjorde att vi förtjänade playoffmatcherna och de chanserna tog vi ju ... | Läs mer
Poffa:
Anelka hemskickad. Han skall ha sagt nånting i stil med " din smutsiga lilla horunge " till Domenech.. Bra jobbat. Att han sedan inte vill be om ursäkt är ju bara ännu värre. Rooney är iaf så pass mycket man att han kan be om ursäkt för det han sa om fansen.
Ikväll får vi se om Svennis afrikaner kan rubba brassarna.