Jag tror man har tänkt sig att göra sig av me Babel eller lucas ( hoppas ) om Toivonen kommer..
Rätta mig om jag har fel nu poolsupportrar men själva grejen med att köpa Ola är väl för att han kan ge täckning både i anfallet och som off.mitt? Jag tror nog Roy ser honom som en anfallsbackup i första hand tom, så jag tror inte Aqua/Cole skulle stå ivägen för honom. Han lär nog slåss mer med N'gog om första backup-platsen bakom Torres, och då är ju konkurrensen inte riktigt lika hård... hoppas han kommer, även om 10m£ kanske är lite saftigt vore det sjukt kul med en svensk i laget iaf. Jag tycker man skall köra, det får bära eller brista.
Ja, det var ett uselt kval, men vi var ändå värda den väg vi gick till VM på sportsliga grunder. Det beror på segern i Nations League-gruppen 2024 som gjorde att vi förtjänade playoffmatcherna och de chanserna tog vi ju ... | Läs mer
Rytter:
Jag tror man har tänkt sig att göra sig av me Babel eller lucas ( hoppas ) om Toivonen kommer..
Rätta mig om jag har fel nu poolsupportrar men själva grejen med att köpa Ola är väl för att han kan ge täckning både i anfallet och som off.mitt? Jag tror nog Roy ser honom som en anfallsbackup i första hand tom, så jag tror inte Aqua/Cole skulle stå ivägen för honom. Han lär nog slåss mer med N'gog om första backup-platsen bakom Torres, och då är ju konkurrensen inte riktigt lika hård... hoppas han kommer, även om 10m£ kanske är lite saftigt vore det sjukt kul med en svensk i laget iaf. Jag tycker man skall köra, det får bära eller brista.