Fotboll

Grupper · 17542 inlägg · 45 ämnen

Inlägg: 1272169

Sv: Europa League

Metal Guru:

Tillägg. Tror att Den Engelska polisen har mycket med saken och göra.

Stenhårda straff. 3-7 års fängelse e ganska vanligt, sen e det banningorders oxå,du får el kan inte åka på nån match överhuvudtaget på ca 3-5 år,skulle du bryta mot detta ,fängelse direkt. Kamera övervakning praktiskt taget hela landet är filmat sen behöver du inte bråkat på en match ,utan kan lika gärna vara på lokal puben under tv match då blir det fotbollsrelaterat och du torskar. Tror att det var under Thatchers tid man började med det här... :)


Svarskommentarer

Sv: Europa League
mattias - 74: Det är skillnad på länder o straffsatser. Sverige har väl dom lägsta? (som det känns)

I vårt land värnar man mer o Brottslingar än Brottsoffer. ( AIK iallafall )

Sv: Fotbolls VM 2026
-Sputnik-: Måste säga att man får en väldigt bra bild av Potter, klok och säger bra saker.

Förståeligt att han inte kan trolla hur mycket som helst på denna korta tid han varit förbundskapten, men ändå sån skillnad mot hur det såg ut ... | Läs mer
Sidan sköts av: Forumledarna