Aha ok. Enligt mig är det gränsfall eftersom bollen först tog på underkroppen och sedan studsade upp och träffa handen, är en bedömningsfråga; Oavsiktlig eller ej? fick höra från en kompis som dömer själv att det "inte" ska vara straff om den tar på kroppen först och sen handen.. men det låter skumt i mina öron.
-Sputnik-: Måste säga att man får en väldigt bra bild av Potter, klok och säger bra saker.
Förståeligt att han inte kan trolla hur mycket som helst på denna korta tid han varit förbundskapten, men ändå sån skillnad mot hur det såg ut ... | Läs mer
Bissett19:
Aha ok. Enligt mig är det gränsfall eftersom bollen först tog på underkroppen och sedan studsade upp och träffa handen, är en bedömningsfråga; Oavsiktlig eller ej? fick höra från en kompis som dömer själv att det "inte" ska vara straff om den tar på kroppen först och sen handen.. men det låter skumt i mina öron.