Igår hade wennman sin krönika London Calling där man kunde läsa att Blackpools tränare satt världsrekord i att vara bra förlorare efter 6 - 0 förlusten på Emirates. . Han sa " Arsenal är klass , wenger är klass, arenan är klass, gräset är klass, vi fick en lektion i fotboll och det var en ära att få komma hit.
Wennman: " undrar om man får höra SIR Alex ferguson upprepa dom orden :)
-Sputnik-: Måste säga att man får en väldigt bra bild av Potter, klok och säger bra saker.
Förståeligt att han inte kan trolla hur mycket som helst på denna korta tid han varit förbundskapten, men ändå sån skillnad mot hur det såg ut ... | Läs mer
scim:
Nu nånting helt annat.
Igår hade wennman sin krönika London Calling där man kunde läsa att Blackpools tränare satt världsrekord i att vara bra förlorare efter 6 - 0 förlusten på Emirates. . Han sa " Arsenal är klass , wenger är klass, arenan är klass, gräset är klass, vi fick en lektion i fotboll och det var en ära att få komma hit.
Wennman: " undrar om man får höra SIR Alex ferguson upprepa dom orden :)
Humor..