Bissett19: Verkar som att man får inse att vi inte är bättre än typ 7-8 nuförtiden, fantasilöst var namnet.
Inlägg: 1277177
Svarskommentarer
Sv: Premier League
renen:
Ja det är inte bra hittills men jag tror på topp 4 men en realistisk målsättning just nu är nog 6 - 8 .. Vi chockar och tar en europaplats:)
Ja det är inte bra hittills men jag tror på topp 4 men en realistisk målsättning just nu är nog 6 - 8 .. Vi chockar och tar en europaplats:)