Fotboll

Grupper · 17500 inlägg · 45 ämnen

Inlägg: 1280577

Sv: Serie A
Bissett19: Okay, jA tyvärr får jag väl se sammandraget på sportnytt senare =)

Jaså spelar milan bra?, jag tycker dom har spelat rent bedrövligt de 2-3 senaste matcherna, långsamt tempo och ingen spelide varvat med fruktansvärt mycket slarv.

Kul för ibra, han måste ju börja leverera,så han inte hamnar i frysboxen

Svarskommentarer

Sv: Serie A
Berka:

Så typiskt Milan och många Italienska lag att sluta spela vid 1-0,pang,smock,bong så kvitterar Lazio.

10 min kvar.

Sv: Fotbolls VM 2026
Bengt Ramen:

Ettorna möter väl de bäst rankade treorna så nog tror jag Brasilien kan få möta Sverige om vi blir 3a i gruppen

Eller hur fan ligger det till ;)

Haha
Sidan sköts av: Forumledarna