mattias - 74: Och Arsenal är svajiga, skadebenägna och något för smala i truppbredd. Inget nytt under solen, men fotboll är skoj.
Inlägg: 1281782
Svarskommentarer
Sv: Premier League
Björn W:
Fotboll är inte skoj om man är Liverpoolsupporter just nu men det vänder så småningom.
Fotboll är inte skoj om man är Liverpoolsupporter just nu men det vänder så småningom.