Fotboll

Grupper · 17500 inlägg · 45 ämnen

Inlägg: 1282174

Sv: Premier League
Bissett19:

Gör dig inte lustig :)

Liverpool må ligga i slutet av tabellen nu men att dom åker ur vet både du och jag att dom inte gör. I nuläget är nog en realistisk målsättning 6 - 8 Laget kommer snart igång sanna mina ord :)

Skall tillägga att jag är besviken på insatsen även om det inte märks. Jag är liksom inte sylf som totalsågar laget efter varje insats :)

Svarskommentarer

Sv: Premier League
mattias - 74:

Kanske dags att låna Sylfs såg nu?

Sv: Premier League
mattias - 74: "laget kommer snart igång".
Var har jag hört det begreppet förut.

Jo nu minns jag.
Det är ett mantra som vi i Göteborg sagt i ett par år nu.
We're still waiting.

Sv: Fotbolls VM 2026
Bengt Ramen:

Ettorna möter väl de bäst rankade treorna så nog tror jag Brasilien kan få möta Sverige om vi blir 3a i gruppen

Eller hur fan ligger det till ;)

Haha
Sidan sköts av: Forumledarna