Fotboll

Grupper · 17592 inlägg · 45 ämnen

Inlägg: 1293401

Sv: Champions League
Björn W: Trevlig match var det. På San Siro alltså. Jag gillar fotboll.

Svarskommentarer

Sv: Champions League
Frisco: Jo, den kommentaren har jag på lager inför den förmodade förlusten på Eastlands på söndag, också.

Sidan sköts av: Forumledarna