Inlägg: 1294395
Svarskommentarer
Sv: Premier League
Bissett19:
vad yrar du om.? jag sa att jag tror han hamnar i Italien, det är inte samma sak som att påstå att man redan är nere i Italien. Förmodligen fick han det där lukrativa avtalet som jag pratade om..
vad yrar du om.? jag sa att jag tror han hamnar i Italien, det är inte samma sak som att påstå att man redan är nere i Italien. Förmodligen fick han det där lukrativa avtalet som jag pratade om..
Haha,ja Rooney var ju nere i Italien redan enl 74:an.
Blev precis som Mourinho sade tidigare i veckan,rätt väntat!