Fotboll

Grupper · 17500 inlägg · 45 ämnen

Inlägg: 1295332

Sv: Premier League
scim:

vad tycker du om Boyatas röda kort?

Svarskommentarer

Sv: Premier League
mattias - 74: Som jag skrev i föregående inlägg.

Sv: Premier League
mattias - 74: Helt rätt, chamakh var förbi och boyata missar bollen helt vid tacklingen, efter regelboken ett korrekt domslut.

Scim: Jag skrev att han höll på att tappa matchen där efter en 15-20 spelade med massvis med gula och en kompensationsutv. som inte kändes långt borta, men som du skrev han styrde verkligen upp matchen och i 2:a var det verkligen bra fotboll.

Men city´s backlinje måste verkligen lugna ner sig några hekto, spela så vårdslöst, man skulle kunna tro att det handlar om rugby ibland, boyata rött,barry,kompany gult och de jong borde haft en varning men kom undan.

Sv: Fotbolls VM 2026
Bengt Ramen:

Ettorna möter väl de bäst rankade treorna så nog tror jag Brasilien kan få möta Sverige om vi blir 3a i gruppen

Eller hur fan ligger det till ;)

Haha
Sidan sköts av: Forumledarna