Fotboll

Grupper · 17527 inlägg · 45 ämnen

Inlägg: 1301772

Sv: Europa League
renen:

Gånger 3.
74:an sitter med myspinne nu;)

Svarskommentarer

Sv: Europa League
Bissett19:

Satt i morgonrocken :)

Trist att han skall vända matchen på egen hand, de övriga i "B" laget som spelade är ju katastrofala. Spearing är bedrövlig , för att inte tala om Paulsen. Vad fan har han i PL och göra.

Sv: Europa League
Bissett19: Ja, han visade klass under hela andra halvlek!

Sv: Europa League
Bissett19: Hoppas han har mjukisbyxorna på ;)

Sv: Superettan
mattias - 74: 18 mål i VM totalt och 5 i detta på två matcher!!
Vilken spelare.
Sidan sköts av: Forumledarna